Александър Звездев се чувства гладен в Trade House West. преди 4 часа · Sofia · защо НЕ съм и НИКОГА вече няма да бъде абонат на ментел? Мтел За измамата Мтел МТЕЛ СА ИЗМАМНИЦИ №0 са – #mtel = #mentel ЕТО МА те за телефония не стават и СМЕТКИ надписват, та ДОМА Ли ще им поверя бря?!? МНЕ мерси – избягах от тях преди години за НАДПИСВАНЕ и все още ме тръсят с колекторски фирми и ми прекратиха ПЕРФЕКТЕН договор без задължения, не се явиха на ПОМИРИТЕЛНАТА комисия (нарочена и насрочена от ТЯХ!) по делото което аз заведох и ПРОДЪЛЖАВАМ да ги съдя!!! :) Iva Tashkova Не, не е на Caribiana. Ето пълния текст: „Таралежите са странни птици… Докато не ги ритнеш не излитат… Не знам кой е прозрял тази велика истина, но е ужасно прав. Аз съм таралеж. И отдавна си мечтаех да полетя.ДА си ПЪЛЗЯТ там и ми3еруваT! защо НЕ съм и НИКОГА вече няма да бъде абонат на ментел? защо НЕ съм и НИКОГА вече няма да бъде абонат на ментел? ЕТО МА те за телефония не стават и СМЕТКИ надписват, та ДОМА Ли ще им поверя бря?!? МНЕ мерси – избягах от тях преди години… LINKEDIN.COM Харесва миПоказване на още реакцииКоментарСподеляне 1 1 Коментари Александър Звездев Александър Звездев Alter Cool Ego предложение за хаштаг?!? :?:) Харесвам · Отговор · 4 часа

защо НЕ съм и НИКОГА вече няма да бъде абонат на ментел?

Мтел За измамата Мтел МТЕЛ СА ИЗМАМНИЦИ №0 са – #mtel = #mentelЕТО МА те за телефония не стават и СМЕТКИ надписват, та ДОМА Ли ще им поверя бря?!? МНЕ мерси – избягах от тях преди години за НАДПИСВАНЕ и все още ме тръсят с колекторски фирми и ми прекратиха ПЕРФЕКТЕН договор без задължения, не се явиха на ПОМИРИТЕЛНАТА комисия (нарочена и насрочена от ТЯХ!) по делото което аз заведох и ПРОДЪЛЖАВАМ да ги съдя!!! 🙂 Iva Tashkova Не, не е на Caribiana. Ето пълния текст: „Таралежите са странни птици… Докато не ги ритнеш не излитат… Не знам кой е прозрял тази велика истина, но е ужасно прав. Аз съм таралеж. И отдавна си мечтаех да полетя.ДА си ПЪЛЗЯТ там и ми3еруваT!

защо НЕ съм и НИКОГА вече няма да бъде абонат на ментел? ЕТО МА те за телефония не стават и СМЕТКИ надписват, та ДОМА Ли ще им поверя бря?!? МНЕ мерси – избягах от тях преди години…
LINKEDIN.COM
Харесва миПоказване на още реакции

Коментар

Коментари
Александър Звездев
Александър Звездев Alter Cool Ego предложение за хаштаг?!? :?:)

About zvezdev

computer kind of men, since 1981 in IT :)
Публикувано на Без категория. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

