Три седмици с Pokémon GO…

zvezdev
9 август, 2016 at 15:40
A MEH ми краднаха мейзо м1 метал а с играта и сега съм принудителна пауза, не се качва на асус зенфон 5 с Интел-а ми ;( и то така и успех, аз кретам на 5то ниво още аахахах:)

Like

0 0

Stranger's Weblog

Преди известно време написах статията „Една седмица с Pokémon GO…„, като идеята ми беше/е периодично да Ви ъпдейтвам за прогреса си в играта и по този начин да подхранвам собствения си експеримент – а именно, колко време ще ми е интересно да „ловя покемони“. Та през уикенда, се навъртяха 3 седмици от както Pokémon GO е налична в България (и от както започнах да играя), така че ми се струва разумно да направя поредния писмен ъпдейт по темата.

Pokemon GO

Истината е, че в последните 2 седмици, след като разбрах, че ЦРУ използват играта за да си набавят снимки на апартамента ми и да ме следят, активността ми в Pokémon GO намаля осезаемо… Между другото, това последното е самата истина (активността ми намаля, ама не заради ЦРУ), а в интернедите съвсем не на шега се върти статия която обяснява точно това (ЦРУ иска снимки на апартамента Ви разбириш ли). Активността…

View original post 703 more words

About zvezdev

computer kind of men, since 1981 in IT :)
Галерия | Публикувано на Без категория. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

