3a Raina I love и любовта

Интерсно заглавие се получи!

 

ето как станало 🙂

 

бях на латиница на таблета
като почнах да пиша
и той ми поправя писаниците
и РайнА ок стана, ма исках да напиша и за ЛОВЕ и се получи това ахахахаха
ххаха хубава игра на думи grin emoticon
отишъл си баш в темата, дето най не я обичам, да видим какво ще излезе
и ся ми дойдоха и 2та кода като смс деааа таз крива нива
мо мага да пиша на компа вече и се развихрям!
а колко съм гладен не е истина
добре, айде пиши, като ти се пише, ама аз ще се затрудня с твоята тема
ебаси, карали са ме да правя списък със 100 храни, които обичам, ама чак пък статия….
няма – казах аз – тя не разбра – аз твърдях за НЕЗАТРУДЯВАНЕТО и с темата ми ;)))
И така – ето и поста ми:
Имам си една нова позната непозната, много теми сме зачеквали, една е останала неизяснена за мене –
ЗАЩО по дяволите, жените изключват секса, а ние, мъжете по подразбиране го включваме…?!?
Говоря за като между двама здрави, прави и дори току що запознали се индивида от различен пол….!
И според мене – всяка жена си има граница, или граници – как и кой успява да ги премине и преодолее – е той успява да влезне в гащичките и не само там – почва се от главата на жената, ;)))
и Все пак – главата добре, влизаш – и там си оставаш – имам друга моя МНОГО ГОДИШНА дружка, М. – да за тебе става въпрос – и всеки път сме се карали до кръв опирайки до темата за секса и дори само за единия път, дори еа да видим дали ще ни хареса ;)))?!? 😕 🙂
Ей тва е дилемата големата – толкова ли е сложно да бъдем хора, животни дори – и да се наслаждаваме на първичното в себе си – а именно – проникването един в друг – сближаването до максимум???? 😦
Защо мъжете трябва (все / винаги / обикновеенно ) да даваме, а жените да НЕ искат да взимат това дето ИСКАМЕ и имаме физическа нужда да им дадем???? 😦
и то така, изчерпа ми се музата… отивам да и копирам написаното тототото 😉 ЧАО бао мао 😉
About zvezdev

computer kind of men, since 1981 in IT :)
Публикувано на Без категория. Запазване в отметки на връзката.

One Response to 3a Raina I love и любовта

  1. zvezdev каза:

    Хаха

Вашият коментар

