Desi Dimitrova to Alex Zvezdev | now [00:07:49] !a3: OH, WDYHMOWIH SY – oh – wdyhnowih sy – sqdam da pi[a! ох, вдъхнових съ – дядам да пиша! ;0

Desi Dimitrova to Alex Zvezdev | now
[00:07:49] !a3: OH, WDYHMOWIH SY – oh – wdyhnowih sy – sqdam da pi[a! ох, вдъхнових съ – дядам да пиша! ;0

About zvezdev

computer kind of men, since 1981 in IT :)
Публикувано на Без категория. Запазване в отметки на връзката.

8 Responses to Desi Dimitrova to Alex Zvezdev | now [00:07:49] !a3: OH, WDYHMOWIH SY – oh – wdyhnowih sy – sqdam da pi[a! ох, вдъхнових съ – дядам да пиша! ;0

  1. zvezdev каза:

    Taka, ETO me – http://4sq.com/u47bH1 – Знаех си, че всяко начало е трудно, но зашо трябва да е така?? Ами… според мен е галактиката, световните сили не обичащи промяната, току виж настъпила революция и станал големият взрив?!? Ох, отклоних се, но – НАЧАЛО!

    ЕТО ме – http://www.erepublik.com/en/citizen/profile/3900608

    Ambient on/off
    eRepublik – Online Strategy Game

    BATTLE ORDERS
    There are no battle orders for you.
    Ask your army leader to add you to the army’s authorized user list.
    14:24 Nov13 Day 1,454 of the New World
    Desi Dimitrova26 0
    Eat food
    1.45 Gold 90 BGN
    Missions

    00Logout

    Version 1.1.20

    Battle ordersHide
    Daily damageHide
    Today
    Influence:
    18632
    Hits:
    40
    Yesterday
    Influence:
    27402
    Hits:
    50
    Queue length: 0
    Alex Zvezdev Remove friend Send message Donate Experience level 28 18,497 / 20,000
    Location:
    Bulgaria, Sofia
    Citizenship:
    Bulgaria
    eRepublik birthday
    Sep 22, 2010
    National rank: 966
    Party Member
    Bulgarian Reformists Party Center-right Wing
    Member
    Bulgarian Civilian Corps
    Press director
    OT KyxHaTa Ha ZvezdevFriends(624) view all Land of Alex Zvezdev: 19 buildings Visit
    About me

    Defeat enemies from Southern
    Fight
    20/25
    Achievements

    3 8 1 1
    Military Skills

    Strength 2,113.21
    Super soldier:2,113 / 2,250
    Rank General
    Rank points:
    772,264 / 800,000
    Forum | Wiki | Blog | Press | Contact | Jobs | Terms of Service | Privacy | Affiliates | eRepublik Laws

    Follow us: Facebook Twitter

    Copyright © 2007-2011 eRepublik

    Да – Това съм А.З., или едно от многото ми аз…. ахахах ;-)- защо го казвам ли – ами защото във виртуалният свят, човек може да има, и има, много аз-ове….Дори сега читатилю, ти, да ти не знаеш дали това съм аз или друг, но на кого ми пука…. абре дали не трябва ТОВА е е епилог…..???? или….ъъъ…предлог? „ДИЛЕМА, Жу, ти си кажи си…??? (бел. ред. ;-)))))))

  2. Александър Звездев says:
    Коментарът ви очаква одобрение
    13.11.2011 в 22:37
    Продължавам, като 2рото ми аз???? леле мамо… – Гледам имам и 3то, вградено тук – да туитърското ми а.3….. )

    И все пак какво ме накара да седна да пиша?!? на английски се казва – инсентитив – (НЯА такава дума, поне според гугъл – http://www.google.bg/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B2) не знам как да го преведа, нещото дето те кара да пишеш, да правиш нещо, но с нетърпящ възражение тон, метрономът на живота, това беше…. Днес го обяснявах на госпожица Мария това, не ме разбра, но карай – нали е от Венера а аз от Марс, затова ще да е
    Отговор

  3. Ta – da 3toto mi a.3. натделява и то да си кажело, ЛОЛ – не шизо а тризофрения? (дали НЕ измислих току що нова дума, после ще видя – в гогъл естествено хаха):? : )))

    ИНСЕНТИТИВ – Схяехшсшсэе – Insentitive – towa e TO! ( http://www.google.bg/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Insentitive ) MNOGO Тъпо –
    +Вие
    Мрежата
    Изображения
    Карти
    Преводач
    Наука
    Gmail
    Още
    Вход
    Преводач
    От: английски
    На: български
    българскианглийскинемски

    Може би имахте предвид: Insensitive?!?

  4. Public Relations каза:

    Ta – ETO go – http://www.google.bg/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Insensitivehttp://dictionary.reference.com/browse/insensitive – a HA BG?!? [01:25:32] !Алекс Звездев: sega li? (think)
    [01:28:08] !Алекс Звездев: ЕТО ГО БРЕ – http://en.wikipedia.org/wiki/Incentive – няма ви занимавам повече, отивам да си допиша ;))))

    ДО сега се борех да видя из нет-а, а то сбъркал съм го как се пише! ;-0))) ЕТО –
    Преводач
    От: английски
    На: български
    английскибългарскинемски

    българскианглийскируски

    Насърчителни
    Ново! Кликнете върху думите по-горе, за да видите алтернативни преводи. Отхвърляне
    Речник

    съществително
    поощрение
    подтик
    подбуда – ДА!

  5. zvezdev каза:

    И така – ТОКУ що го снимах това ^^^^^ gornoto – горното – демек това, този ПОДТИК ми най харесва, сега точа снимките и след малко ще имаме и 1вата ми снимка! ;-)))

  6. TAKA – a3 y HAC – 2am e!!! а Дзверела седи и кво ли прави – не знам!

Вашият коментар

